תקנון באתר DIESEL

1.          כללי

1.1.             ברוכים הבאים לאתר האינטרנט WWW.DIESEL.CO.IL (להלן: "האתר") אשר בבעלותה של חברת פולימוד (1994)  בע"מ ח.פ. 512037508 (להלן: "החברה").  

1.2.             החברה מפעילה גם סניפים פיזיים DIESEL המפורטים בסוף תקנון זה (להלן: "סניפי רשת ("DIESEL.

1.3.             החברה מפעילה גם סניפים באילת, ואשר בשל חוקי המע"מ, חלים עליהם כללים מיוחדים ו/או שונים בעת רכישה ו/או החזרת ו/או החלפת מוצרים שנרכשו בהם ו/או מחוץ לאילת, יש להתעדכן ישירות בסניפים באילת- בכל מקרה, מובהר כי כל המחירים באתר כוללים מע"מ.

1.4.             תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.

1.5.             כותרות הסעיפים ניתנו לצורכי נוחות ואין ללמוד מהן לצורך פרשנות  תקנון זה.

1.6.             הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. גלישה ו/או כל פעולה באתר לרבות ביצוע הזמנה, מהווה את הסכמה לקבל ולנהוג לפי התקנון.

1.7.             שימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע לתקנון להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.

1.8.             החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

1.9.             המשתמש מסכים כי רשומות המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

1.10.           השימוש באתר ובתכנים שבו הינו "כפי שהוא" ("AS IS"), דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה מראש ובכתב.

1.11.           תנאי השימוש באתר חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו"ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר בין אם באמצעות רשת האינטרנט, ובין אם באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.

2.          הזכות/כשרות לבצע רכישות באתר

2.1.             רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:

2.1.1.                המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה או מבוגר יותר, לחילופין, ביצוע הזמנות על ידי משתמש שהינו מתחת לגיל 18, יעשה בכפוף להסכמה של אפוטרופסו או הוריו.

2.1.2.                המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי תקף שהונפק כדין ע"י אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות גם בישראל או קיבל את הסכמתו מרצון של בעל כרטיס אשראי כאמור, לעשות בו שימוש.

2.2.             החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לרכישות ו/או לבטל רכישות של משתמשים שהתנהגותם אינה הולמת או שאינה לפי כללי ההשתתפות המפורטים בתקנון זה, או המנסים לפגוע בניהולו התקין של האתר.

3.          רכישת מוצרים.

3.1.             החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף ‎2.1 לעיל (להלן: "הלקוח") לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: "הזמנה").

3.2.             כדי לבצע הזמנה של מוצר, אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות מידה, צבע וכמות.

3.3.             מחירי המוצרים באתר הם בשקלים חדשים. למעט אם נאמר אחרת במפורש, מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע"מ, ככל שהוא חל על פי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.

3.4.       לאחר  בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה על הלקוח לבחור סיסמא ולמלא טופס הזמנה (להלן: "טופס ההזמנה"). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים הנכונים והמדוייקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, תעודת זהות, מספר טלפון, ישוב, רחוב, מספר בית, דירה, מיקוד, קומה, כניסה, הערות ומידע לשליח ככל שישנו ואת אמצעי התשלום, כמפורט בסעיף 3.4 להלן. לצורך  המשלוח, יידרש הלקוח לבחור חלון זמן לביצועו מבין האפשרויות שיוצגו באתר. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה.

מסירת פרטים שגויים בכוונה או ללא הרשאה עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

3.5.       בנוסף למידע האמור בסעיף 3.3 לעיל, בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטי כרטיס האשראי עמו יבצע את ההזמנה.

3.6.       מטעמים של אבטחת מידע והגנה על פרטיות הלקוח, נתוני אמצעי התשלום לא ישמרו במלואם (רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגר המידע של החברה וישמשו רק לצורך ההזמנה הספציפית.

3.7.       לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים 3.3 ו 3.4 לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור "רכישה" (להלן: "ביצוע ההזמנה"). המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע"י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף 3.8 להלן.

3.8.             לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, והחברה ווידאה כי הפריט קיים במלאי תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: "אישור ההזמנה").

3.9.             למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:

3.9.1.                אימות פרטי האשראי וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי אצל החברה. ללא אישור חברת האשראי כאמור, ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחוייבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות לא בשמירת המוצר במלאי.

3.9.2.                זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג'. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע.

3.10.           החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.

3.11.           החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוחים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם 29 ₪ למשלוח. תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.

3.12.           החברה רשאית להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך.

3.13.           מובהר כי ייתכן שמחירי המוצרים יהיו שונים ממחירי המוצרים הנמכרים בסניפי רשת DIESEL. בכל מקרה החברה איננה מתחייבת כי המחירים של המוצרים באתר זהים או נמוכים יותר ממחירי הפריטים בסניפי הרשת ואין להסתמך על המחירים באתר כאילו החברה התחייבה להציעם במחיר זהה או מוזל.

4.          מועדי אספקה, הובלה ומשלוח

4.1.             לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה (להלן: "המשלוח").

4.2.             לפני ביצוע המשלוח ללקוח תישלח ללקוח הודעת SMS.

4.3.             בכפוף לאמור בסעיף ‎8.7 להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח בהתאם לחלון הזמן שנבחר על ידי הלקוח בעת הרכישה. "ימי עסקים": ימי א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

4.4.             לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדוייקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחוייב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.

4.5.             החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, זמן האספקה לאזור כאמור בסעיף זה יהיה בתוך 7 ימי עסקים.

5.          שירות לקוחות

5.1.             בשאלות לגבי המוצרים המוצגים באתר, או לפרטים נוספים בקשר לאתר, פעילותו ואופן ביצוע הזמנות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באחד מהאמצעים הבאים:

·       בטלפון: 03-5186665, שלוחה 0, בימים א'- ה', בין השעות 09:00-18:00.

·       בדואר אלקטרוני: 

OfficePoly@polymode.co.il

·       בפייסבוק בעמוד   DIESEL ISRAEL

https://www.facebook.com/DIESEL.IL/?ref=bookmarks

·       באינסטגרם בעמוד DIESEL_ISRAEL

https://www.instagram.com/diesel_israel/

·       בדואר דרך בן צבי 84 ת"א. נא לציין "לידי שירות לקוחות" וכן מספר עסקה.

6.          ביטולים והחלפות מוצרים

6.1.             לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), אשר עיקריהן יובאו להלן.

6.2.             ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:

6.2.1.                כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא"ל) לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל.

6.2.2.                בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף ‎6.2 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.2.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו, באם בחר הלקוח לבצע הרכישה בכרטיס אשראי, בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.

6.3.             ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:

6.3.1.                סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, וכן באמצעות הקישור הייעודי המצוי באתר. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.

6.3.2.                החברה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. בכל מקרה, החזרה ראשונה בלבד תתאפשר ללא עלות, באופן בו תקבע החברה.

6.3.3.                בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף ‎6.3 זה, תישלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, ועל הלקוח להשיב את המוצרים לאחת מחנויות רשת "DIESEL" בתוך 7 ימים ממועד מתן הודעת הביטול ו/או יעשה איסוף על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.3.4.                בכפוף לאמור בסעיף ‎6.3.2 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.3.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים. ההחזר, כאמור בסעיף 6.3.3 זה, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ו/או באמצעות צ'ק מזומן שיימסר ללקוח באחד מסניפי הרשת/ יישלח בדואר לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, הכל- בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה שבוטלה ובהתאם להסכמות בין הלקוח לחברה.

6.3.5.                למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎6.3 זה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.

6.4.             ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

6.4.1.                על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

6.4.2.                במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:

6.4.2.1.             ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום.

6.4.2.2.             הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎6.4.1, או מיום קבלת המוצר אצל החברה, המאוחר מבין השניים, את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

6.4.2.3.             ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.4.2.4.             פריטים אשר לטענת הלקוח, נפגמו במהלך השימוש בפריט ועד 6 חודשים מיום קבלתם אצל הלקוח, ייבדקו ע"י גורם מטעם החברה ו/או יבואן החברה. מענה יינתן ללקוח בתוך 14 ימי עסקים מקבלת הפריט אצל החברה בצירוף חשבונית מקור, והטיפול יינתן לפי החלטת החברה בלבד, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. בכל מקרה, לא תתאפשר החלפה ו/או החזרה המוצרים המפורטים בסעיף ‎6.6 להלן.

 

6.5.             החלפת מוצרים שלא מחמת פגם

6.5.1.                לקוח המעוניין להחליף מוצרים שקיבל בהזמנה שלא מחמת פגם כאמור בסעיף ‎6.4 לעיל (כגון, במקרים של מידה לא מתאימה), מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף ‎5 לעיל, על מנת לקבל מידע כיצד ובאיזה סניף יוכל להחליף את המוצר הטעון החלפה (מתוך הרשימה הרצ"ב בסוף תקנון זה).

6.5.2.                החלפת מוצרים כאמור בסעיף זה תעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית ושהתווית/תגית עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

6.5.3.                מובהר כי החלפת המוצר הינה בהתאם למלאי הקיים בחנויות ו/או חברה.

6.6.             הגבלת אחריות על החזרות והחלפות

6.6.1.                מובהר כי על כל האמור בתקנון זה, לא תתאפשר החלפה ו/או החזרה של הפריטים הבאים: הלבשה תחתונה ו/או חלק תחתון של בגד ים ו/או שמלות ערב ו/או חליפות ו/או עניבות ו/או חגורות ו/או פריטים אשר עברו התאמה ו/או תיקון.

6.6.2.                מובהר כי החברה לא תהיה אחראית, ולא תאפשר החלפה ו/או החזרה של פריטים בגין נפילת ניטים, אבנים, פאייטים, שרוכים  ושאר תוספות נלוות.

6.6.3.                החברה לא אחראית ולא תאפשר החלפה ו/או החזרת פריטים לא כובסו לפי הוראות יצרן.

 

6.7.             ביטול הזמנה ע"י החברה:

6.7.1.                החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:

6.7.1.1.                   בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.

6.7.1.2.                   בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.

6.7.1.3.                   בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.

6.7.1.4.                   בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.

בכל אחד מהמקרים כאמור, תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.

6.8.             ביטול הזמנה ברוכלות ועסקת מכר מרחוק על ידי צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש

6.8.1.                משתמש שהינו אדם עם מוגבלות (כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח – 1998), משתמש שמלאו לו 65 שנים ומשתמש שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה יהיו רשאים לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום קבלת ההזמנה או מיום קבלת מסמך הגילוי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בהזמנה כללה שיחה בין החברה למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. ביקש משתמש שהינו עונה על אחת החלופות המנויות בסעיף זה, החברה תהא רשאית  לדרוש מאותו משתמש להציג תעודה מוכיחה מתאימה. במקרה של בקשת ביטול כאמור, תשיב החברה לידי אותו משתמש את התמורה ששילם, בכפוף לזכותה לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% ממחיר ההזמנה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.

6.9.             מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.

7.          אחריות ושרות

7.1.             החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר – תהא עילת התביעה אשר תהא  – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

7.2.             נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.

7.3.             תמונות המוצרים ו/או סרגלי מידות באתר נועדו להמחשה בלבד, ואינם מחייבים את החברה. מובהר כי ייתכנו הבדלים בין התמונות ו/או המידות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה.

7.4.             החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהן או קשורה אליהן.

7.5.             בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר.

7.6.             בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

7.7.             על אף האמור בסעיף ‎4.3 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ"ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

7.8.             פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור בסעיף ‎5 לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן הצמודה לבגד, ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות האתר.

7.9.             החברה לא אחראית, ככל שיש כאלה, לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית (link). החברה אינה מתחייבת כי הקישורית תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל.

8.          קניין רוחני

8.1.             כל זכויות הקניין הרוחני באתר, לרבות הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר, כתובת האינטרנט שלו וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו.

8.2.             אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב) בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב.

8.3.             אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים ע"י החברה, בבסיס הנתונים של החברה, ברשימות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.

8.4.             החברה מתירה להציג את האתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה וכן לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("DEEP LINK"), או לעמוד הבית בלבד. החברה תהיה רשאית להורות למשתמש להסיר פרסום או מידע בו נעשה שימוש באופן שלטעמה פוגע באינטרסים של החברה או בקניינה.

8.5.             שם החברה, השם  DIESELוכן שמות מותגי המוצרים, סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) – הם כולם רכושה של החברה בלבד ו/מי מטעמה ו/או S.P.A DIESEL העולמית. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה של החברה בכתב ומראש.

8.6.             אייקונים (icons), כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה. כל שימוש בקניינה זה של החברה יעשה על פי הוראות תקנון זה בלבד.

8.7.             אין לעשות שום שימוש בשום סימן מסחרי או עיצוב של מוצר או דגם המופיעים באתר או בצילומים המצויים באתר שהינם קניין רוחני מוגן, הן מכח הדין בישראל והן מכח אמנות בינלאומיות אליהן הצטרפה מדינת ישראל.

9.          תנאים נוספים

9.1.             פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט בת"א-יפו.

9.2.             החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.

מעודכן ליום 23.7.2020.     

 

סניפי רשת DIESEL

דיזל רמת אביב

כתובת: קניון עופר, רמת אביב איינשטיין 40, ת”א. קומת כניסה
מייל: dsl161@polymode.co.il
טלפון: 03-6438390

דיזל שרונה

כתובת: דוד אלעזר 5 פינת קפלן 36 ת”א
מייל:  dsl182@polymode.co.il
טלפון: 03-6490324

דיזל TLV MALL

כתובת: חשמונאים 96 , קרליבך 4 , מנחם בגין 97 , ת”א
מייל:  dsl165@polymode.co.il
טלפון: 03-9221235

דיזל שינקין

כתובת: שינקין 23, ת”א
מייל:  dsl163@polymode.co.il
טלפון: 03-6291124

 

דיזל ראשון לציון

כתובת: קניון הזהב
דוד סחרוב 21, ראשון לציון
מייל: dsl190@polymode.co.il
טלפון:  03-507-2751

דיזל BIG FASHION נצרת

כתובת: תאופיק זאיד 53, נצרת
מייל: dsl158@polymode.co.il
טלפון: 04-858-9711

 

דיזל ממילא

כתובת: שדרות אלרוב
ממילא 3, ירושלים
מייל:  dsl179@polymode.co.il
טלפון: 02-6286965

דיזל- אאוטלט אשדוד

כתובת: סטאר אשדוד
ז’בוטינסקי 44/45, אשדוד
מייל: dsl186@polymode.co.il
טלפון: 08-993-9498