מדיניות שירות משלוחים - החלפות והחזרות
משלוחים
ברכישה באתר תוכלו ליהנות ממשלוחים מהירים עד לדלת הבית לכל רחבי הארץ, תוך 7 ימי עסקים.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה אינו עולה על 200 ₪ – תעמוד על 20 ₪ דמי משלוח.
עלות משלוח של הזמנה שסכומה עולה על 200 ₪ יהיה ללא עלות משלוח.
DIESEL תבצע את המשלוח באמצעות חברת שילוח חיצונית. המשלוחים יתבצעו לאזורים שאליהם תגיע חברת השילוח החיצונית והכל בכפוף למדיניות חברת השילוח החיצונית לרבות בעניין ההתחייבות למועד השילוח.
במקרה של החזרה שניה לאותה הזמנה (באמצעות שליח מחברת שילוח חיצונית), עלות דמי המשלוח תעמוד על 40 ₪.
החלפות והחזרות
ניתן לבטל הזמנה ו/או להחליף מוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר (או מסמך הגילוי כהגדרתו בחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981, המאוחר מביניהם), והכל בכפוף לתנאי ביטול העסקה המפורטים באתר.
- עלות החזרת מוצרים באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות הינה: 20 ₪.
- עלות החלפת מוצרים (החלפה ראשונה) באמצעות שליח הינה ללא עלות.
- עלות החלפת מוצרים (החלפה שנייה) באמצעות שליח הינה: 40 ₪.
תיאום איסוף מוצר על ידי שליח ניתן לבצע באמצעות פניה לשירות הלקוחות של החברה.
למען הסר ספק, בכל מקרה של טעות בהזמנה על ידי החברה, החלפת המוצר תיעשה באותו האופן בו סופקה ההזמנה המקורית (משלוח עד כתובת שסופקה ע”י הלקוח במעמד ההזמנה).
שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהודעת וואטסאפ:
בטלפון: 052-2469479 בימים א’-ה’ בין השעות 15:00-8:00 או באמצעות כתובת המייל שלנו: csdiesel@polymode.co.il.
הוראות כלליות:
- יום עסקים – ימים א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, שבתון, ערבי חג וימי חג. יום ביצוע ההזמנה לא ייחשב כיום עסקים.
- החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
- מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד. החברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות ו/או דואר ישראל, לרבות, אך מבלי לגרוע, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת השליחויות.
- לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח.